UA

Convocatòria d'ajuts a la formació musical per a la trobada d'estiu 2024

Orquestra Filharmònica De La Universitat D'Alacant (OFUA)

Sant Vicent del Raspeig, 24 de maig de 2024

Que en virtut de l'apartat octau de la Resolució rectoral de 29 de desembre de 2023 per la qual s'aprova l'Encàrrec de Gestió de la promoció, gestió i desenvolupament de projectes i activitats (EG-01/2024), la Universitat d'Alacant ha encomanat a la Fundació General la gestió de les activitats musicals que organitza la Universitat, per la qual cosa efectua la present convocatòria d'acord amb les següents bases:

BASES:

I. OBJECTE

Es convoquen 49 ajudes (distribuïdes segons l'annex d'estes bases) a la formació musical per a les i els músics convocats a participar en la II Trobada d'Estiu de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant per al curs 2023/24 i d'acord amb la distribució arreplegada en l'annex a la present convocatòria.

II. PERSONES BENEFICIÀRIES

Com a norma general, podran optar a estes ajudes les i els músics que hagen superat les proves d'accés a l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant en les seues diferents convocatòries.

Amb caràcter excepcional, en el cas que l'OFUA tinga places vacants en la seua plantilla, podran optar a estes ajudes les i els músics que vinguen seleccionats per conservatoris o altres col·laboracions sota la supervisió i aprovació prèvia de la comissió avaluadora reflectida en la base número cinc.

III. MODALITAT I QUANTIA DE LES AJUDES

L'import de l'ajuda musical per a la Trobada d'Estiu serà de 300 € (bruts) per a cada instrumentista que forme part de la plantilla seleccionada.

En funció de la titulació acadèmica, el calendari d'assajos serà diferent al de formació de les i els músics sense els estudis musicals acabats.

IV. SOL·LICITUDS

El termini de presentació de sol·licituds serà des de la data de la publicació de la convocatòria fins a les 23.59 h, del 21 de juny del 2024.

Les sol·licituds es formalitzaran a través del formulari en línia disponible en la pàgina web de l'OFUA.

V. COMISSIÓ AVALUADORA

Per a la valoració i selecció de sol·licituds es constituirà una comissió avaluadora presidida per la directora de la Fundació General, i integrada per la Vicerectora de Cultura, Esport i Extensió Universitària i la directora del Servei de Cultura de la Universitat d'Alacant.

VI. OBLIGACIONS DE LES PERSONES BENEFICIÀRIES

• Adquirir el compromís d'assistir als assajos i concerts previstos en la programació d'esta II Trobada d'Estiu del curs 2024.
  • Assumir la normativa de l'OFUA.

L'incompliment de la deguda assistència als assajos comportarà, excepte per causes degudament justificades i de conformitat amb la normativa de l'OFUA, el descompte de la quantitat proporcional en l'ajuda concedida.

La no assistència a concerts suposarà la pèrdua i extinció de l'ajuda a la formació musical, excepte causes justificades. En cap supòsit podrà al·legar-se com a causa justificada la participació en un concert d'una altra formació musical.

VII. JUSTIFICACIÓ I PAGAMENT DE L'AJUDA

El pagament de l'ajuda concedida es realitzarà mitjançant transferència bancària al compte que s'indicarà en el formulari de sol·licitud.

Estes ajudes són compatibles amb altres ajudes o subvencions.

VIII. MÉS INFORMACIÓ

Correu electrònic: actividades.musicales@ua.es

Tel. 965903400, ext. 2518

IX DURACIÓ DE L'AJUDA

La percepció de l'ajuda es farà després de la II Trobada d'Estiu de l'OFUA

ANNEX DISTRIBUCIÓ DE LES AJUDES A LA FORMACIÓ MUSICAL

CORDES

• Violins 16
  • Violes 6
  • Violoncels 5
  • Contrabaixos 2

VENTS FUSTA

• Flautes 2
  • Oboés 2
  • Clarinets 2
  • Fagots 2

VENT METALL

• Trompes 2
  • Trompetes 3
  • Trombons 3
  • Tuba 1
  • Percussió 3

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Local 1 Zona Comercial (Ed. 35)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es